Masterclass - Sådan bliver du en Kundehelt

Få konkret viden, inspiration og værktøjer til at levere kundeoplevelser i verdensklasse.

Med kundefokus som afsæt for en forretningsstrategi starter vi med at redegøre for og vise de mange positive økonomiske fordele der er ved at have kundefokus som en differentieringsstrategi.

Du kommer igennem alle dele af kundeheltemodellen og vi ser nærmere på, hvad de bedste gør bedre! 

Målet er, at efter forløbet står du med en klar plan for, hvordan du kan sikre og  implementere bedre kundeoplevelser i jeres organisation.

vi kommer omkring emner som:

  • Hvad er succes for dine kunder
  • Hvad er din kundeambition
  • Hvordan får du passionen til at vokse i din virksomhed
  • Hvilke organisatoriske grænseflader skal der særligt tages ansvar for i din organisation?
  • Få indblik i, hvordan adfærd og læring sikre bedre kundeoplevelser
  • Hvad kræver det på ledelses niveau, at sikre bedre kundeoplevelser. Hvad er tillidsledelses, eksekveringsledelse og lederskab i et kundeperspektiv

 

Vi afholder både interne og eksterne masterclasses, og forløbet kan tilpasses efter behov. Kontakt os for at høre mere. 

Kundeheltemodellen

Masterclass - Sådan bliver du en kundehelt

Jeg vil gerne høre mere om jeres masterclass. kontakt mig venligst: